asiakaspalvelu, rakennekynnet

Henkilökemiat

Sain tässä taannoin hiukan negatiivisen asiakaspalautteen. Palaute oli sellainen, mihin en voinut vastata mitään, kuulostamatta mulkulta. Kyse oli siis lähinnä asiakaskemiasta. Joidenkin ihmisten kanssa ei vain klikkaa. Olin siis tehnyt työn ihan hyvin ja asiakas lähti siisteillä kynsillä. Hän ei vain ollut ymmärtänyt joitain asioita enkä minä ilmeisesti sitten ollut niitä osannut hänelle tarpeeksi hyvin selittää.

Tällaisissa tapauksissa myös hiukan hämmentää, että asiakas laittaa palautteen noin kaksi-kolme kuukautta myöhemmin, kun hän on käynyt. Myöskin, jos ei voi asioista sanoa siinä kohtaa, tai soittaa myöhemmin perään, niin mitähän ihminen olettaa saavansa laittaessaan palautteen internettiin.

Nykyaikana on niin helppoa olla vain hiljaa ja kitistä myöhemmin nettiin. Ja siitähän me suomalaiset tykätään! 😀

Kysehän on vain siitä, että emme vain yksinkertaisesti pysty kaikkia ihmisiä palvelemaan niin hyvin, kuin haluaisimme. Kaikki eivät tule kaikkien kanssa toimeen, eikä siinä ole mitään väärää. Henkilökemiat eivät vain aina natsaa. Olemme kaikki erilaisia ja se on rikkaus!

Tämäkin henkilö löytää ihan varmasti jostain muualta sellaisen kynsientekijän, jonka kanssa hänellä henkilökemiat kohtaa. 🙂

Saatat myös pitää...

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.